با حضور دکتر سید عباس حسینی، مدیر عامل بانک مسکن

مجمع عمومي عادي سالیانه شرکت تامين نيروي انساني و خدمات پشتيباني بانک مسکن برگزار شد

 

دکتر سيد عباس حسيني مديرعامل بانک مسکن در جلسه مجمع عمومي عادي سالانه شرکت تامين نيروي انساني و خدمات پشتيباني، بر لزوم رعايت برابري و عدالت در ارائه و بهبود کيفيت خدمات اين شرکت به کارکنان بانک مسکن تاکيد نموده و عنوان کردند: رضایت کارکنان با ارائه خدمات با کیفیت جلب شود.

 

 

به گزارش روابط عمومي شرکت تامين نيروي انساني و خدمات پشتيباني بانک مسکن، مجمع عادي سالانه این شرکت از شرکت‌هاي زيرمجموعه گروه مالي بانک مسکن با حضور مديرعامل بانک مسکن، اعضاي هيات مديره و هيات عامل بانک، مديرعامل گروه مالي بانک مسکن، مديرعامل و اعضاي هيات مديره شرکت برگزار و گزارش جامعي از فعاليت‌هاي دوره منتهي به 30 آذر ماه 1402 به حاضران ارائه گردید.

دکتر حسيني در اين جلسه به اهميت ارائه خدمات‌‌ رفاهي به منابع انساني بانک به عنوان مهمترين فلسفه تاسيس شرکت تامين نيروي انساني و خدمات پشتيباني اشاره کرده و خطاب به مديران آن عنوان کرد: مجموعه‌ خدماتي که توسط اين شرکت به همکاران  ارائه مي‌ گردد می بایست ضمن برآوردن انتظارات ابلاغي از سوي بانک، داراي استانداردهاي لازم و کيفيت بسيار بالايي باشد.

وي افزود: همکاران ما شايسته دريافت بهترين خدمات رفاهي می باشند و همه آنها در سراسر کشور می بایست از ظرفيت‌هاي اين شرکت با رعايت مساوات و عدالت در توزيع خدمات بهره مند گردند.

مديرعامل بانک مسکن بر لزوم ارتباط بيشتر و هماهنگي مديران شرکت تامين نيروي انساني و خدمات پشتيباني با معاونت منابع انساني بانک و نظارت بيش از پيش بر کيفيت ارائه خدمات رفاهي و ورزشي به همکاران تاکيد نمودند .

در اين جلسه همچنين دکتر مهدي لطفيان عضو هيات عامل و معاون مديرعامل در امور منابع انساني، انتظارات خود را در خصوص شفاف‌سازي اقدامات شرکت، توزيع و عملکرد اماکن اقامتي بانک و نحوه خدمات‌دهي به همکاران بيان داشت و چارچوب‌هاي مورد نياز جهت دسترسي هرچه بهتر همکاران به اماکن و خدمات رفاهي و ورزشي را مطرح نمودند.

در پايان، پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانوني، صورت‌هاي مالي سال 1402 و افزايش سرمايه يک هزار ميليارد ريالي شرکت تامين نيروي انساني و خدمات پشتيباني به تصويب رسيد .

شرکت تامين نيروي انساني و خدمات پشتيباني بانک مسکن در سال 1383 با ماموريت تامين نيروي انساني در بخش های خدمات، انجام فعاليت‌هاي ورزشي، هتلداري، ايجاد و بهره برداري از مجتمع‌هاي خدماتي، رفاهي و اقامتي،ارائه خدمات پشتيباني ، تدارکاتي، فني و اداري به بانک مسکن، شرکت‌هاي تابعه بانک و ديگر ارگان‌ها تاسيس شده و در حال فعاليت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید