«شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن خود را میراثدار زحمات و تلاشهای چندین دهه همکاران بازنشسته میداند و ارتقای کیفیت خدمات به این عزیزان را از مهمترین اولویتهای خود برمیشمارد.» این رویکرد در نشست اخیر مدیرعامل شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن و رئیس کانون بازنشستگان بانک مسکن که با هدف بهبود خدمات رفاهی و شفافسازی موضوعات جاری برگزار شد، مورد تأکید قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن، نشست مشترکی با حضور افشین پناهنده، مدیرعامل این شرکت، و جبرئیل ایمانی، رئیس کانون بازنشستگان بانک مسکن، در دفتر مدیرعامل برگزار شد.
در این نشست، گزارشی از اقدامات انجامشده در راستای بهبود کیفیت خدمات و کاهش زیان مالی مجموعه پردیس فرمانیه ارائه شد. به گفته مدیرعامل شرکت، اجرای برنامههای نوآورانه و بهینهسازی فرآیندهای مدیریتی طی دو ماه اخیر، روند کاهش زیان این مجموعه را شتاب بخشیده و زمینهساز بهبود عملکرد آن شده است.
در ادامه جلسه، موضوع تغییرات قیمت خدمات غذایی در مجموعههای پردیس مطرح شد. پناهنده توضیح داد که با توجه به افزایش هزینههای مواد اولیه و فرآیند پخت غذا، هرگونه تغییر در قیمتها صرفاً پس از طی فرآیند رسمی و هماهنگی کامل با مدیران ارشد بانک انجام شده و هیچگونه تصمیمگیری خارج از چارچوب از سوی شرکت صورت نگرفته است.
در خصوص تعطیلی استخر مجموعه پردیس فرمانیه نیز شفافسازی صورت گرفت. بر اساس توضیحات ارائهشده، فرآیند بهسازی این بخش از مجموعه در حیطه مسئولیت اداره کل مهندسی ساختمان بانک مسکن قرار داشته و شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن در این فرآیند دخالتی نداشته است.
یکی دیگر از محورهای مهم این نشست، پاسخ به ابهاماتی بود که رئیس کانون بازنشستگان بانک مسکن در خصوص نحوه ارائه خدمات رفاهی و پشتیبانی به بازنشستگان مطرح کرد. در جریان این گفتگوها، ابهامات موجود با ارائه توضیحات کامل از سوی مدیرعامل شرکت برطرف شد و ایمانی از شفافسازیهای انجامشده قدردانی کرد.
پناهنده در ادامه با تأکید بر جایگاه ارزشمند بازنشستگان بانک مسکن، خاطرنشان کرد: «ما در شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن خود را میراثدار زحمات و تلاشهای چندین دهه همکاران بازنشسته میدانیم و همواره تلاش خواهیم کرد خدماتی در شأن و منزلت این عزیزان ارائه کنیم.»
همچنین اعلام شد که مجموعه پردیس فرمانیه آماده ارائه بهترین خدمات و امکانات به کلیه کارکنان بانک مسکن، بهویژه بازنشستگان این بانک است؛ بازنشستگانی که سالها با تلاش بیوقفه در مسیر اعتلای بانک مسکن نقشآفرین بودهاند و امروز شایسته بهرهمندی مناسب از خدمات رفاهی هستند.
در پایان نشست، هر دو مجموعه بر ضرورت استمرار تعامل سازنده و همکاری مؤثر میان شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن و کانون بازنشستگان بانک مسکن تأکید کردند تا مسیر بهبود مستمر خدمات رفاهی و ارتقای کیفیت زندگی بازنشستگان بانک مسکن بیش از پیش هموار شود.