شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن با هدف تأمین تامین نیروی انسانی در بخش های
مختلف خدماتی، کارشناسی، فعالیتهای ورزشی، امور هتلداری، ایجاد و بهره بردای مجتمعهای
خدماتی، رفاهی و اقامتی، خدمات حمل و نقل درون شهری، ارائه انواع خدمات فنی و پشتیبانی،
تعمیرات و نگهداری ساختمان و ... به بانک مسکن و شرکتهای تابعه و تمامی ارگانها و سازمانهای
دولتی و خصوصی و همچنین افزایش میزان رضایت هرچه بیشتر مشتریان و حفظ منافع
ذینفعان، خود را متعهد می داند در راستای تحقق آرمانها و رسالت والای بانک مسکن بر پایه
ارزشهای دینی، ملی، اجتماعی و سازمانی، به عنوان یک پشتیبان، همراه و حمایتگر در
ایجاد هماهنگی، توسعه و پیشبرد راهبردها و نقشه راه، خدمات خود را به نحوی ارائه
نماید که نیازهای بانک و سایر مشتریان خود را شناسایی و برای برآورده ساختن
آنها در هر حوزه و سطح، برنامه ریزی های
لازم را به عمل آورد و با اجرای اثربخش و دقیق آن و
بهره گیری از مناب ، امکانات و نیروهای توانمند خود به عنوان ارزشمندترین
سرمایه، بهترین و شایسته ترین خدمات را به مشتریان خویش عرضه نماید.
لذا بمنظوردستیابی به مقاصد فوق،
محورهای زیر را سرلوحه خود قرار داده است:
·
شناسایی نیازهای مربوط به نیروی انسانی و انواع
خدمات مورد نظر ادارات مرکزی بانک مسکن و سایر بانک های دولتی و خصوصی و سایر
مشتریان و تلاش در جهت پاسخگویی به آنها؛
·
درک و رعایت کلیه الزامات قانونی، مقررات و
استانداردهای ملی و بین المللی؛
·
توانمندسازی و توسعه منابع انسانی به منظور افزایش
سطح مهارت آنان به عنوان
ارزشمندترین منابع؛
·
ارائه انواع خدمات پشتیبانی، رفاهی، اقامتی و
فرهنگی با بالاترین سطح کیفیت؛
·
افزایش اثر بخشی فرآیندهای سیستم مدیریت کیفیت و
بهبود مداوم آنها؛
·
اخذ آخرین استانداردهای مربوطه در حوزه فعالیت
شرکت؛
به
منظور دست یافتن به موارد فوق فرآیندهای "شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن" منطبق با استاندارد "سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001-2015 و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت در حوزه تولید،
طبخ و توزیع مواد غذایی با کیفیت ISO
22000-2018 " توسعه یافته و براین اساس اهداف
کیفیت تدویــن گردیده اند. کلیه کارکنان شرکت موظفند ضمن درک خط مشی
کیفیت، انواع نیازهای خدماتی و پشتیبانی بانک و الزامات قانونی مربوطه، نسبت به انجام
امور محوله در حیطه عملکرد خود به نحوی کوشا و مسئولانه عمل نمایند.
نماینده مدیریت در سیستم مدیریت
کیفی تضمن تلاش در جهت حفظ و نگهداری سیستم و نظارت بر عملکرد،
میزان اثر بخشی آن را درمقاطع زمانی مقتضی و در جلسات بازنگری مدیریت به اینجانب
گزارش نموده تا اقدامات لازم در راستای ارتقاء اثر بخشی سیستم مدیریت کیفیت، بهبود
مداوم و افزایش بهرهوری در محیطی
یادگیرنده و پویا، صورت پذیرد.
بدیهی است در صورت
لزوم به منظور اطمینان از حصول نتایج و دستاوردهای مورد انتظار، خط مشی کیفیت مورد
بازنگری قرار می گیرد.