اخبار و رویدادها
1401/04/11

به گزارش روابط عمومی شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن، در جلسه ای که با حضور کارشناسان بانک مسکن، مدیران گروه مالی بانک مسکن، مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن برگزار شد؛ دکتر مهدی طحافچی مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن با اشاره به زیان‌های وارده ناشی از محدودیت‌های همه‌گیری بیماری کرونا به صنعت گردشگری،  اظهار داشت: انتظار می‌رود، برای رشد و توسعه هرچه بهتر شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن اولویت این شرکت تلاش برای جبران خسارات ناشی از بیماری کرونا باشد. وی ادامه داد: می توان با بهره گیری از تجارب و نظرات خبرگان حوزه گردشگری و با استفاده از ایده های جدید گامی در راستای تحقق این هدف برداشت.

 در ادامه جلسه دکتر جواد جوان مجیدی عضو هیئت مدیره گروه مالی بانک مسکن افزود: شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن برای افزایش جامعه مشتریان خود می تواند با سایر بانک‌ها و موسسات اعتباری وارد مذاکره شود. سپس گزارش عملکرد سه ماهه این شرکت توسط مدیرعامل محترم و مدیر امور مالی این شرکت ارائه شد در ادامه به بررسی چالش­‌های پیش­روی این شرکت و مراکز رفاهی پرداخته شد و راهکارهایی برای حل این مسائل ارائه گردید. 

در پایان این جلسه از زحمات غلامرضا قوسی به عنوان عضو سابق هیئت مدیره شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن تقدیر شد.