بازدید مدیرعامل شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن از مجتمع پردیس فرمانیه؛ کلید تحول در خدمات رفاهی زده شد

پناهنده، مدیرعامل شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن، عصر امروز از روند عملیات بهسازی مجتمع رفاهی پردیس فرمانیه بازدید کرد؛ بازدیدی که نویدبخش تحولات اساسی در ارائه خدمات رفاهی به کارکنان بانک مسکن است.

به گزارش روابط عمومی شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن، پناهنده، مدیرعامل شرکت، عصر امروز با حضور در مجتمع رفاهی پردیس فرمانیه، از مراحل مختلف پروژه بهسازی این مجموعه بازدید به عمل آورد.

پناهنده در جریان این بازدید، از بخش‌های مختلف پروژه نوسازی شامل تعویض چمن مصنوعی زمین ورزشی، به‌روزرسانی رخت‌کن‌ها و بازطراحی فضاهای بهداشتی دیدن کرد. وی ضمن بررسی روند اجرایی این بخش‌ها، بر لزوم رعایت کامل استانداردهای ایمنی، بهداشتی و رفاهی در مراحل اجرا تأکید کرد و این اقدامات را گامی مهم در راستای ارتقای کیفیت خدمات دانست.

در ادامه این بازدید، کیفیت خدمات غذایی نیز مورد بررسی قرار گرفت. مدیرعامل ضمن گفت‌وگو با مسئولان آشپزخانه و خدمات، بر ضرورت ارتقای کیفیت غذا و ارائه‌ی سرویس در شأن کارکنان و خانواده‌های بانک مسکن تأکید کرد.

به گفته مسئولان شرکت، مجموعه اقدامات در حال اجرا، گام‌هایی هدفمند برای بهبود خدمات رفاهی است که نتایج آن در آینده نزدیک برای کارکنان قابل لمس خواهد بود. انتشار اخبار تکمیلی در این زمینه نیز به‌زودی انجام خواهد شد.

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *