چهارمین جلسه شورای مدیران شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن با حضور مدیرعامل، اعضای هیئتمدیره، مشاوران و مدیران ارشد در ستاد مرکزی شرکت و با مشارکت آنلاین مدیران مراکز اقامتی و رفاهی برگزار شد. در این نشست، مهمترین موضوعات مرتبط با مأموریتها و برنامههای راهبردی شرکت مورد بررسی قرار گرفت و بر همافزایی و هماندیشی مدیران برای تحقق اهداف و تکالیف محوله از سوی بانک مسکن تأکید شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن، چهارمین نشست شورای مدیران این شرکت با حضور پناهنده مدیرعامل، حنطه عضو هیئتمدیره، سائری مشاور مدیرعامل، فاخرزاده مشاور مدیرعامل در حوزه مراکز رفاهی و شعیبی مشاور مدیرعامل در حوزه روابط عمومی و برندینگ در محل اتاق جلسات ستاد مرکزی برگزار شد.
در این جلسه، رستمزاده مدیر برنامهریزی، شکربیگی مدیر منابع انسانی، رضایی مدیر مالی، شجاعی مدیر پشتیبانی، حسینی مدیر بازاریابی، شعبانی مسئول ارزیابان شرکت و فراهانی مدیر مجتمع پردیس فرمانیه حضور یافتند. همچنین، موسوی مدیر هتل سلام و زائرسرای پردیس مشهد، براتی مدیر مجتمع پردیس چادگان و کرامتپور مدیر مجتمع پردیس دریاکنار به صورت آنلاین در این نشست شرکت کردند.
مدیران حاضر ضمن ارائه گزارشهای تخصصی از حوزههای کاری خود، به طرح مسائل، چالشها و راهکارهای پیشنهادی برای ارتقای کیفیت خدمات، توسعه زیرساختها و بهبود فرآیندهای اجرایی پرداختند. این گفتوگوها در قالب هماندیشی و طوفان فکری، با هدف همافزایی میان واحدهای مختلف و ایجاد هماهنگی بیشتر در مسیر تحقق برنامههای شرکت انجام شد.
در ادامه جلسه، بر ضرورت ریلگذاری صحیح فعالیتها، همسویی با سیاستهای کلان بانک مسکن، افزایش بهرهوری و ارتقای جایگاه شرکت در حوزه ارائه خدمات پشتیبانی و مراکز رفاهی تأکید شد. همچنین مقرر گردید با استمرار برگزاری این جلسات و پیگیری مصوبات آنها، مسیر حرکت شرکت به سوی تحقق اهداف راهبردی و مأموریتهای محوله هموارتر گردد.