راه‌اندازی خدمات نجات غریق در مجموعه پردیس دریاکنار با همکاری بانک مسکن

با هدف ارتقاء ایمنی گردشگران و توسعه خدمات رفاهی در سواحل شمال کشور، خدمات نجات غریق مجموعه پردیس دریاکنار با مشارکت بانک مسکن و در همکاری با شهرک دریاکنار آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن، به نقل از روابط عمومی پردیس دریاکنار، خدمات نجات غریق این مجموعه گردشگری از ابتدای خردادماه ۱۴۰۴ به صورت رسمی با حضور ناجیان حرفه‌ای و آموزش‌دیده آغاز شده است.

کرامت‌پور، مدیر مجموعه پردیس دریاکنار، در حاشیه آغاز به‌کار این طرح اظهار کرد: «با آغاز فصل گرما و افزایش حضور گردشگران در نوار ساحلی، راه‌اندازی خدمات نجات غریق یک ضرورت حیاتی برای حفظ جان مسافران و استفاده ایمن از دریاست.» وی با بیان اینکه ناجیان غریق مستقر در مجموعه از تجهیزات روزآمد بهره‌مندند، از مسافران خواست تا با رعایت توصیه‌های ایمنی و راهنمایی‌های ناجیان، به ایمنی خود و دیگران کمک کنند.

بر اساس این گزارش، این اقدام در راستای سیاست‌های مسئولیت اجتماعی بانک مسکن و در قالب برنامه‌های مشترک توسعه زیرساخت‌های گردشگری ایمن در منطقه اجرا شده است. همچنین، اقدامات مشابهی در سایر مراکز رفاهی وابسته به شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن در دستور کار قرار دارد.

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *