
بیانیه مأموریت
شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن، بهعنوان یکی از شرکتهای پیشرو در ارائه خدمات تخصصی و پشتیبانی جامع، مأموریت خود را در تأمین، تجهیز و ارائه راهکارهای یکپارچه خدماتی به بانک مسکن، شرکتهای تابعه، و دیگر سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی کشور تعریف میکند.
ما با تکیه بر سرمایه انسانی متخصص، متعهد و کارآمد و بهرهگیری از رویکردهای نوآورانه، فناوریمحور و مبتنی بر دانش روز، در حوزههای متنوعی همچون خدمات کارشناسی، ورزشی، هتلداری، راهاندازی و بهرهبرداری از مراکز خدماتی و رفاهی، حملونقل درونشهری، خدمات فنی، پشتیبانی، نگهداری و تعمیرات ساختمان، فعالیت میکنیم.
هدف ما، ارائه خدمات با کیفیت ممتاز، بهبود مستمر عملکرد، توسعه پایدار، و تحقق رضایت حداکثری مشتریان است؛ در راستای ایفای نقشی مؤثر در ارتقای بهرهوری سازمانها، خلق ارزش افزوده برای ذینفعان، و تقویت زیرساختهای خدماتی کشور.

چشمانداز
ایجاد الگویی نوین در ارائه خدمات پشتیبانی و تأمین سرمایه انسانی متخصص، متعهد و کارآمد با رویکردی هوشمند، سیستماتیک و تحولگرا برای بانک مسکن و سایر سازمانهای دولتی و خصوصی، رسالت محوری ما در مسیر آینده است.
ما در شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن بر آنیم تا با پایبندی به اصل مشتریمداری هوشمند، بهرهگیری از رویکردهای نوین در مدیریت منابع انسانی، خدمات پشتیبانی و زنجیره ارزش سازمانی، و تکیه بر فناوریهای روز، به مرجعی پیشرو، قابلاتکا و اثرگذار در سطح ملی و منطقهای تبدیل شویم.
چشمانداز ما دستیابی به بالاترین سطح از رضایتمندی ذینفعان، نوآوری عملیاتی، کیفیت پایدار و پاسخگویی چابک به نیازهای در حال تحول سازمانهاست؛ در مسیری که بهطور همزمان، منافع اقتصادی پایدار، ارزشآفرینی سازمانی و توسعه سرمایه انسانی برای شرکت و مشتریان ما تضمین شود.

ارزشهای بنیادین
ما در شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن، به مجموعهای از اصول و ارزشهای بنیادین پایبندیم که سنگبنای فرهنگ سازمانی ما را شکل میدهند و راهنمای تصمیمگیریها، عملکرد و تعاملات ما در تمامی سطوح هستند:
1. نوآوری، خلاقیت و بهبود مستمر
باور به تغییر، یادگیری مداوم، تفکر خلاق و ارتقای مستمر کیفیت در تمامی فرایندها و خدمات.
2. صداقت، شفافیت و پایبندی به اخلاق حرفهای
تعهد به صداقت در ارتباطات، احترام به قوانین و رعایت اصول اخلاقی در تمام تعاملات داخلی و خارجی.
3. مشتریمحوری و خلق تجربه متمایز برای مشتریان
تمرکز بر درک نیازهای مشتریان، پاسخگویی مؤثر و تلاش برای کسب حداکثری رضایتمندی ایشان.
4. نتیجهگرایی و تعالی سازمانی
تمرکز بر دستیابی به نتایج مؤثر، قابلسنجش و ارزشآفرین برای تمامی ذینفعان.
5. پایبندی به قوانین و مقررات داخلی و بینالمللی
التزام به ضوابط قانونی، استانداردهای حرفهای و الزامات حقوقی در تمامی حوزههای فعالیت.
6. احترام به حقوق ذینفعان
رعایت و حمایت از حقوق مشتریان، کارکنان، سهامداران و شرکای راهبردی.
7. توسعه سرمایه انسانی و یادگیری سازمانی
سرمایهگذاری در آموزش مستمر، توانمندسازی کارکنان و ایجاد بستر رشد فردی و حرفهای.
8. کار تیمی، همافزایی و مسئولیتپذیری
ترویج روحیه همکاری، تشریک مساعی، و پذیرش مسئولیت فردی و گروهی در تحقق اهداف سازمانی.
9. رویکرد فرآیندی و تصمیمگیری دادهمحور
سازماندهی نظاممند فرایندها با تأکید بر بهرهوری، اثربخشی و چابکی سازمانی.
10. واقعگرایی در ارتباطات و تبلیغات
پایبندی به صداقت و واقعنگری در روایت فعالیتها، تبلیغات و ارتباطات سازمانی.
11. ارتقاء جایگاه اجتماعی و نقشآفرینی ملی
تلاش برای ایفای نقشی مؤثر در توسعه پایدار اجتماعی، اقتصادی و ارتقای برند سازمان در سطح ملی.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

خطمشی کیفیت
شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن، در چارچوب مأموریت سازمانی خود و با استناد به اهداف مندرج در اساسنامه، متعهد است که در راستای ارتقای مستمر کیفیت خدمات، جلب رضایت حداکثری مشتریان و خلق ارزش پایدار برای ذینفعان، سیاستهای خود را مبتنی بر استانداردهای ملی و بینالمللی مدیریت کیفیت طراحی و پیادهسازی نماید.
این شرکت با باور به نقش راهبردی خود بهعنوان بازوی اجرایی، پشتیبان و تسهیلگر خدمات تخصصی و عمومی در نظام بانکی و سایر حوزههای سازمانی کشور، خطمشی کیفیت خود را بر اصول زیر بنا نهاده است:
اصول بنیادین خطمشی کیفیت:
1. شناسایی دقیق نیازها و انتظارات مشتریان
تحلیل نظاممند نیازهای جاری و آینده بانک مسکن، بانکهای همکار و سایر مشتریان دولتی و خصوصی، و طراحی خدمات متناسب با این نیازها در تمامی سطوح عملکردی.
2. پایبندی به الزامات قانونی، مقرراتی و استانداردهای جهانی
تعهد به انطباق کامل با قوانین داخلی، الزامات حقوقی و استانداردهای بینالمللی در حوزه منابع انسانی، خدمات پشتیبانی، و سیستمهای مدیریت کیفیت.
3. توانمندسازی سرمایه انسانی
توسعه شایستگیهای حرفهای، آموزش مستمر، و ایجاد محیطی یادگیرنده برای ارتقای توان اجرایی کارکنان بهعنوان ارزشمندترین دارایی سازمان.
4. ارائه خدمات متمایز، چندبعدی و با کیفیت ممتاز
در حوزههای رفاهی، اقامتی، فرهنگی، فنی و پشتیبانی با تأکید بر تجربه مشتری و ارزشآفرینی بلندمدت.
5. ارتقای مستمر اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت (QMS)
پایش، تحلیل و بهبود مستمر فرایندهای کلیدی سازمان مطابق با چارچوبهای نوین مدیریت کیفیت، با هدف افزایش بهرهوری و عملکرد سازمانی.
6. اخذ و استقرار استانداردهای روز دنیا
تلاش برای دریافت و پیادهسازی استانداردهای تخصصی در حوزههای مرتبط با فعالیت شرکت جهت تقویت اعتبار و اعتماد حرفهای.
چارچوب اجرایی خطمشی:
تمامی فعالیتها و فرآیندهای شرکت منطبق با اهداف کیفی و راهبردی سازمان تدوین شده و کلیه کارکنان، موظف به درک عمیق این خطمشی و اجرای مسئولانه وظایف خود در چارچوب الزامات سیستم مدیریت کیفیت هستند.
نماینده مدیریت در سیستم تضمین کیفیت، موظف است بهصورت مستمر بر عملکرد، اثربخشی و انطباق سیستم در دفتر مرکزی و تمامی مراکز تابعه نظارت نموده، و با برگزاری جلسات بازنگری مدیریت، زمینههای لازم برای ارتقای سیستم، افزایش بهرهوری، و پویایی سازمانی را فراهم نماید.
این خطمشی بهعنوان یک سند زنده، در بازههای زمانی مشخص بازنگری شده و در صورت نیاز، بهروزرسانی میگردد تا همواره همسو با تغییرات محیطی، راهبردهای سازمان و الزامات مشتریان باقی بماند.