نخستین جلسه هم‌اندیشی مدیرعامل شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن با حضور مدیران، مشاوران، ارزیاب‌ها و کلیه کارکنان ستادی برگزار شد

نخستین جلسه هم‌اندیشی شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن با حضور پناهنده، مدیرعامل شرکت، حنطه، عضو هیئت‌مدیره، ارزیاب‌ها، مدیران، مشاوران و کلیه کارکنان ستادی در سالن اجتماعات گروه مالی بانک مسکن برگزار شد.

این نشست با هدف تقویت ارتباط مستقیم میان مدیران و کارکنان، بررسی مسائل درون‌سازمانی، دریافت پیشنهادها و تبیین برنامه‌ها، اهداف و چشم‌انداز شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن، در این نشست که برای نخستین‌بار با حضور گسترده تمامی ارکان مدیریتی و کارشناسی شرکت تشکیل شد، مدیرعامل شرکت با تأکید بر اهمیت تعامل مستمر با بدنه کارشناسی، گفت:

“برگزاری جلسات گفت‌وگو محور، زمینه‌ساز تصمیم‌گیری دقیق‌تر، شناخت واقعی‌تر از وضعیت درون‌سازمانی و افزایش کارایی در همه سطوح است.”

او با اشاره به نقش کلیدی شرکت در پشتیبانی از فعالیت‌های گروه مالی بانک مسکن، افزود تحقق اهداف کلان در گرو هم‌افزایی، انضباط سازمانی، و اعتماد متقابل میان مدیران، کارکنان و ارزیاب‌هاست.

حنطه، عضو هیئت‌مدیره شرکت نیز در سخنانی به اهمیت نگاه تحلیلی در ارزیابی عملکرد واحدها پرداخت و گفت حضور همه کارکنان در چنین نشست‌هایی، فرصتی است برای هم‌سویی دیدگاه‌ها، بازنگری در فرآیندهای ارزیابی و افزایش دقت در سنجش شاخص‌های عملکردی. وی همچنین در خصوص هماهنگی و همکاری هرچه بیشتر واحدها با یکدیگر، بدنه سازمان را به بدن انسان تشبیه کرد و افزود:

“هریک از افراد نقشی در شکل گیری هویت یک سازمان دارند، پس باید به این نکته توجه کرد که از جزئی ترین نقش‌ها تا مهمترین نقش‌ها در یک سازمان، همگی مهمترین عضو این بدن هستند و بدون حضور و فعالیت صحیح، بدن را دچار بیماری می‌کنند.”

در ادامه، فضای جلسه به گفت‌وگویی باز و دوسویه میان مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، و کارکنان اختصاص یافت. هر یک از حاضران درباره مسائل کاری، دغدغه‌ها، پیشنهادها و راهکارهای ارتقای عملکرد واحد خود سخن گفتند. گفت‌وگوها با حضور فعال مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره انجام شد و پناهنده با تک‌تک همکاران درباره موضوعات مطرح‌شده گفت‌وگو کرد و توضیحات لازم را ارائه داد.

مدیرعامل شرکت در بخش دیگری از سخنانش ضمن قدردانی از مشارکت صادقانه کارکنان، تصریح کرد که تمامی موارد مطرح‌شده به‌صورت مستند ثبت و برای بررسی و پیگیری در دستور کار مدیریت قرار خواهد گرفت. وی تأکید کرد که یکی از اهداف کلیدی این دوره مدیریتی، شنیدن و عمل‌کردن بر اساس واقعیت‌های میدانی و بازخوردهای نیروی انسانی است.

در بخش پایانی، ضمن جمع‌بندی مباحث مطرح‌شده، تصمیم گرفته شد جلسات هم‌اندیشی به‌صورت دوره‌ای برگزار شود تا روند بررسی مسائل و پیگیری پیشنهادها استمرار یابد.
این نشست در فضایی حرفه‌ای، مشارکتی و صمیمی برگزار شد و حاضران آن را گامی مثبت در مسیر تقویت هم‌فکری، ارتقای تعاملات سازمانی و بهبود کیفیت عملکرد شرکت ارزیابی کردند.

 

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *