به گزارش روابط عمومی شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن، در روز سه شنبه مورخ ۷ مرداد ۱۴۰۴، جلسهای به منظور ارزیابی عملکرد ششماهه نخست سال مالی این شرکت، در سالن جلسات بانک مسکن با حضور خورسندیان مدیرعامل بانک مسکن، آقاملایی عضو هیأتمدیره، معاونین و جمعی از مدیران و رؤسای ادارات، نمایندگان گروه مالی بانک مسکن، پناهنده مدیرعامل شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن و حنطه عضو هیأتمدیره شرکت برگزار شد.
در این نشست، گزارشی از عملکرد شرکت در حوزههای منابع انسانی، مالی، فناوری اطلاعات، پشتیبانی، بازاریابی و سایر اقدامات راهبردی و توسعهای ارائه و مورد بررسی قرار گرفت. همچنین برنامههای آتی شرکت برای ارتقای بهرهوری، مدیریت هزینه، توسعه خدمات رفاهی و افزایش رضایتمندی مشتریان مطرح شد.
در جریان این جلسه، گزارشی جامع از عملکرد شرکت در حوزههای گوناگون ارائه شد. در بخش منابع انسانی، اقداماتی همچون اجرای طرح طبقهبندی مشاغل، تدوین آییننامه ارزیابی عملکرد، مکانیزهسازی پروندههای پرسنلی و برگزاری دورههای آموزشی تخصصی انجام شده است. در حوزه مالی، پیادهسازی سامانه CBS، ارتقای نرمافزار راهکاران، استقرار سیستم بهای تمامشده خدمات (Cost Control) و انجام حسابرسی داخلی از اقدامات کلیدی بود.
در حوزه فناوری اطلاعات، تقویت زیرساختهای شبکه، راهاندازی سرورها، ارتقای امنیت اطلاعات، طراحی فرمهای تحت وب منابع انسانی و نوسازی تجهیزات سازمانی در دستور کار قرار گرفت. همچنین در حوزه بازاریابی و ارتباط با مشتریان، طراحی و راهاندازی صفحات دیجیتال، تولید محتوای تخصصی و توسعه کانالهای ارتباطی انجام شد.
در ادامه نشست، برنامههای آتی شرکت از جمله ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان، توسعه خدمات رفاهی، مدیریت ریسک، بهبود بهرهوری، تدوین شاخصهای شایستهسالاری و ارزیابی عملکرد مدیران و همچنین شناسایی فرصتهای درآمدی جدید در راستای افزایش ارزش افزوده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
این جلسه با هدف ارتقای شفافیت عملکرد، پاسخگویی مدیریتی و پیشبرد اهداف راهبردی گروه مالی بانک مسکن برگزار شد و مورد تقدیر حاضران قرار گرفت.
مدیرعامل بانک مسکن در انتها با ابراز رضایت از روند فعالیتها و دستاوردهای حاصلشده در دوره مدیریت پناهنده، از تلاشهای مستمر و دلسوزانه مدیرعامل، مدیران میانی و کلیه کارکنان شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک تقدیر کرد. وی ضمن قدردانی از نگاه حرفهای، تعهد سازمانی و برنامهریزی منسجم تیم مدیریتی شرکت، اظهار داشت: اقدامات اثربخش این مجموعه در بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی و نیروی انسانی، شایسته تقدیر است. وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که با تداوم این رویکرد، روزی فرا رسد که بانک بتواند با اتکا به توان داخلی، خدمات مورد نیاز کارمندان و بازنشستگان را با بیشترین کیفیت و کمترین هزینه ارائه نماید.







