تاب‌آوری عملیاتی در بحران؛ ارزیابی میدانی مدیران بانک مسکن از پردیس دریاکنار

در راستای اجرای سیاست‌های حمایتی از سرمایه انسانی در زمان بحران، هیئتی از مدیران ارشد بانک مسکن، شامل توکل، عضو هیئت عامل و معاون منابع انسانی بانک مسکن، و فیروزی، رئیس اداره رفاه بانک مسکن، با حضور در مجموعه پردیس دریاکنار، وضعیت خدمات اسکان خانواده کارکنان را مورد ارزیابی میدانی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن، در این بازدید، ظرفیت‌های اقامتی، زیرساخت‌های پشتیبانی و رویه‌های عملیاتی مجموعه، در چارچوب الگوی تاب‌آوری نهادی مورد بررسی قرار گرفت. هدف از این اقدام، تحلیل میزان آمادگی مراکز خدماتی تحت‌پوشش بانک برای مدیریت بحران‌های محیطی و تضمین استمرار خدمات به نیروی انسانی در شرایط ناپایدار بود.

مدیران اعزامی ضمن ابراز رضایت از کیفیت اجرا و نظم فرآیندها، بر لزوم مستندسازی تجربیات، تقویت زیرساخت‌های ارتباطی و تدوین سناریوهای واکنش سریع تأکید کردند. مجموعه پردیس دریاکنار، به عنوان یک حلقه عملیاتی از زنجیره پشتیبانی سرمایه انسانی بانک، نقشی کلیدی در حفظ ثبات نیروی انسانی در شرایط فشار ایفا کرده است.

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *