بازدید سرپرست شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن از مجتمع رفاهی پردیس چادگان

در راستای تحقق سیاست‌های نظارت میدانی

در راستای تحقق سیاست‌های نظارت میدانی و بهبود مستمر خدمات رفاهی، افشین پناهنده، سرپرست شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن، با همراهی براتی، مدیر مجتمع رفاهی پردیس چادگان، از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید به‌عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن، سرپرست این شرکت در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ از مجتمع رفاهی پردیس چادگان بازدید کرد. این بازدید با هدف ارزیابی میدانی خدمات، بررسی زیرساخت‌ها و دریافت بازخورد مستقیم از کارکنان مجموعه انجام شد.

در جریان این بازدید که در فضایی صمیمی و کارشناسی برگزار شد، بخش‌هایی نظیر رستوران مجتمع، ویلاهای اقامتی و واحدهای پشتیبانی مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت. کیفیت خدمات غذایی، بهداشت محیط، امکانات اقامتی و وضعیت تأسیسات زیربنایی از جمله محورهای اصلی بررسی میدانی بود.

سرپرست شرکت در ادامه با کارکنان بخش‌های مختلف گفتگو کرده و به دغدغه‌ها و پیشنهادات آنان گوش سپرد. بر اساس مشاهدات و ارزیابی‌های صورت‌گرفته، مقرر شد اقدامات خاصی با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات و افزایش رضایت مراجعان اتخاذ شد.

در پایان بازدید، سرپرست شرکت  ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیریت و کارکنان مجتمع، بر اهمیت نقش مراکز رفاهی در ارتقاء سلامت روانی، انگیزشی و معیشتی کارکنان بانک مسکن تأکید کرد و اظهار داشت: «بازدیدهای میدانی، ابزاری مؤثر برای شناسایی دقیق مسائل و تسریع در فرآیند تصمیم‌گیری مدیریتی است. شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن همواره ارتقاء سطح خدمات و رضایتمندی ذی‌نفعان را در اولویت خود قرار داده است.

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *