با هدف ارتقاء هماهنگیهای درونسازمانی، تبیین سیاستهای اجرایی و آمادگی برای ارائه خدمات مطلوب در فصل پیک تابستان، نشست عمومی کارکنان هتل سلام مشهد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن، جلسه عمومی ماهانه پرسنل هتل سلام مشهد، با حضور مدیر هتل، مسئولان واحدها و کلیه کارکنان در محل سالن جلسات هتل برگزار گردید.
در این نشست، ضمن مروری بر عملکرد ماه گذشته، مهمترین سیاستها و اولویتهای عملیاتی مجموعه برای ورود به فصل تابستان تشریح شد. موسوی، مدیر هتل در سخنانی، با اشاره به اهمیت ارتقاء سطح خدماترسانی در ایام پرتردد پیشرو، بر ضرورت تقویت هماهنگی، مسئولیتپذیری و آمادگی کامل کلیه واحدها تأکید کرد.
همچنین در ادامه جلسه، نمایندگان واحدهای مختلف به بیان دیدگاهها، پیشنهادات و ملاحظات عملیاتی خود پرداختند و پیرامون راهکارهای بهبود فرآیند خدمترسانی در شرایط افزایش حجم مراجعات، تبادل نظر صورت گرفت.
برگزاری این نشست در آستانه فصل تابستان، بخشی از اقدامات برنامهریزیشده برای تضمین کیفیت خدمات و ارتقاء سطح رضایت مهمانان در یکی از پرتقاضاترین بازههای زمانی سال به شمار میرود.