با محوریت همافزایی، هماهنگی و ارتقاء عملکرد ارتباطی در مراکز تابعه؛ نخستین جلسه تخصصی مدیران مراکز رفاهی و مسئولان روابط عمومی به صورت آنلاین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن، نخستین نشست تخصصی و هماندیشی مدیران مراکز رفاهی و مسئولان روابط عمومی مجتمع ها، با محوریت انسجام فعالیتهای ارتباطی، ارتقاء بهرهوری اطلاعرسانی و تعریف برنامههای عملیاتی مشترک، روز دوشنبه هفتم خردادماه ۱۴۰۴ با حضور شعیبی مشاور مدیرعامل در حوزه روابط عمومی و برندینگ، به صورت آنلاین برگزار شد.
این جلسه که با حضور مدیران مراکز پردیس چادگان، پردیس دریاکنار، هتل سلام و پردیس زائرسرا و کارشناسان روابط عمومی ستادی و مجتمع ها، با هدف بررسی وضعیت موجود، بهروزرسانی اقدامات اجرایی، ارتقاء بهرهوری ارتباطات و تعریف نقشه راه آینده فعالیتهای روابط عمومی در مراکز برگزار شد.
در این نشست تخصصی، موارد مهمی از جمله برگزاری منظم جلسات آموزشی و هماهنگی روابط عمومی، اولویتبندی بهروزرسانی وبسایت سازمانی، بررسی نحوه تخصیص بودجه ارتباطی، تأمین تجهیزات سختافزاری برای مستندسازی و بهرهگیری از خدمات و ظرفیت های حرفهای داخلی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
همچنین تأکید شد کلیه مراکز موظفند گزارشهای روزانه فعالیتهای خود را بهصورت منظم به ستاد ارسال کرده، و با تدوین برنامههای اجتماعی و خلاقانه در مناسبتهای ملی و مذهبی، نقش اجتماعی سازمان را به شکلی هدفمند تقویت نمایند.
از دیگر نکات مهم جلسه، بررسی سازوکارهای مدیریت بحران ارتباطی، تدوین فرآیندهای پاسخگویی شفاف، و بررسی طراحی بستههای تبلیغاتی-فرهنگی سازمانی بود. همچنین بر لزوم همکاری فعال و سنجشپذیر مدیران مراکز با واحد روابط عمومی و رعایت شاخصهایی مانند احترام متقابل، بهداشت محیط و نظم کاری، تأکید شد.
برگزاری منظم این سلسله جلسات، گامی مؤثر در جهت انسجام، شفافسازی و ارتقاء عملکرد روابط عمومی در سطح مراکز تابعه خواهد بود.