شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن تماس با ما صفحه اصلی
 
اطلاعیه ها
معرفی مراکز رفاهی
پرسشنامه استخدامی
ویژه همکاران
   صفحه اصلی      اخبار و رویدادها      " مراسم توديع آقاي احمد عليرضايي مدير سابق زائرسراي مشهد و معارفه آقاي سيد مهدي موسوي فرد برگزار شد"    
نسخه قابل چاپ معرفی به دوستان
آرشیو اخبار :  
فروردین
اردیبهشت
خرداد
تیر
مرداد
شهریور
مهر
آبان
آذر
دی
بهمن
اسفند
اشتراک گذاری در Face Book  اشتراک گذاری در twitter  اشتراک گذاری در Google Reader  اشتراک گذاری در Digg
 
مراسم توديع و ...
مراسم توديع و ...

" مراسم توديع آقاي احمد عليرضايي مدير سابق زائرسراي مشهد و معارفه آقاي سيد مهدي موسوي فرد برگزار شد"
1395/11/17

       مراسم توديع آقاي احمد عليرضايي مدير سابق زائرسراي مشهد و معارفه آقاي سيد مهدي موسوي فرد با حضور آقايان ابوالفضل مهران مدير شعب استان ، اصغر ترحمي معاون اداري – پشتيباني مديريت ، حجت عظيمي رئيس حوزه حراست استان ، نريمان جهانبخش مدير عامل شرکت تأمين نيروي انساني و خدمات پشتيباني بانک مسکن  ، سهراب ارجمند مدير هتل سلام ، و جمعي از روساي دواير مديريت و تعدادي از کارکنان هتل سلام و زائرسراي مشهد در محل هتل سلام مشهد برگزار شد.

    در اين جلسه ابتدا آقاي سهراب ارجمند ، طي سخناني ضمن خوش آمد گويي به حضار ، آقاي عليرضايي را فردي متواضع ، صادق و کارآمد معرفي نموده و از زحمات 13 ساله وي در مديريت زائرسراي مشهد قدرداني کرده  و عنوان نمودند که : باعث افتخار ماست تا از رهنمودهاي آقاي موسوي فرد که يکي از باسابقه ترين مديران بانک است در زائرسرا و همچنين هتل سلام در جهت بهبود روند امور استفاده کنيم.

    در ادامه جلسه آقاي نريمان جهانبخش ضمن تقدير و تشکر از زحمات و تلاشهاي آقاي عليرضايي در دوره مديريت در زائرسرا اظهار داشت : يکي از دلايلي که باعث شد آقاي موسوي فرد بعنوان مديرجديد زائرسرا انتخاب شود شناخت وي از مسئولان و کارکنان بانک و روحيه تعامل و همکاري مناسب و تمايل به خدمت رساني مي باشد.

    وي افزود انتظار اصلي مديران بانک از اماکن رفاهي ، ارائه خدمات مناسب به پرسنل و ايجاد انگيزش و مشوق هاي مضاعف خدمت در آنان و همچنين تکريم و تأمين رضايت کارکنان  و خانواده محترمشان است و در اين ارتباط کارکنان هتل سلام و زائرسرا در مشهد مقدس با تمام توان در خدمت کارکنان مسکن و خانواده آنها هستند و در تلاش هستند تا با مجموعه اقدامات بتوانند نهايت رضايتمندي مهمانان را کسب نمايد.

جهانبخش با اشاره به قدمت زائر سرا و استقرار آن در جوار بارگاه ملکوتي امام رضا ( ع ) در مشهد تصريح کرد : زائرسراي مشهد قدمتي طولاني دارد و پرسنل باسابقه بانک بيشتر علاقمند به استفاده از امکانات زائرسرا هستند و بازسازي و تعميراتي که در زائر سرا با حمايت و همراهي مدير و کارکنان محترم مديريت شعب استان انجام پذيرفته موجبات علاقمندي و  رضايت کامل کارکنان را فراهم نموده است .

در ادامه اين نشست آقاي ابوالفضل مهران مدير شعب استان طي سخناني ، آقاي عليرضايي را اسوه اخلاق و رفتار شايسته دانسته و اظهار داشت : در 13 سالي که در خدمت آقاي عليرضايي در زائر سرا بوديم همواره از ايشان به نيکي ياد شده است ، وي آقاي موسوي فرد را بعنوان يکي از مديران پرتلاش بانک معرفي نموده و افزودند: اجر خدمت به زائران امام رضا (ع) کمتر از زيارت آن امام رئوف نيست و همه همکاران اين مديريت ، هتل سلام و زائرسرا با تمام توان در جهت آسايش و رفاه پرسنل بانک ( شاغل و بازنشسته ) و خانواده ايشان تلاش مي کنند.

  در بخشي ديگر از اين نشست آقاي حجت عظيمي رئيس حوزه حراست استان اظهار داشت : در شهري زندگي مي کنيم که متبرک به نام علي ابن موسي الرضا (ع) است و مسئوليت همه ما در مشهد در قبال زوار حضرت رضا (ع) بسيار سنگين است و براي اين اساس بايد خاضعانه و متعهدانه در اين خصوص فعاليت کرد.

    سپس آقاي سيد مهدي موسوي فرد مدير جديد زائر سرا نيز ضمن تشکر از حسن اعتماد مديران شرکت به ايشان اظهار اميدواري کردند تا بتوانند با پشتيباني مديريت شعب استان و همکاري پرسنل زائرسرا به بهترين نحو به همکاران و خانواده ايشان خدمت رساني کند.

    در خاتمه هدايايي از سوي مديريت شعب استان و هتل سلام به آقايان عليرضايي و  سيد مهدي موسوي فرد اهداء شد.   

 
خدمات شرکت نقشه سایت آرشیو مقاله ها آرشیو اخبار تماس با ما
کلیه حقوق سامانه متعلق به شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن می باشد