(جلسه هماهنگي مديران مراکز آموزشي ، فرهنگي و ورزشي تابعه شرکت تأمين نيروي انساني و خدمات پشتيباني بانک مسکن در مشهد مقدس برگزار شد)
شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن تماس با ما صفحه اصلی
 
اطلاعیه ها
معرفی مراکز رفاهی
پرسشنامه تقاضای کار
ویژه همکاران
   صفحه اصلی      اخبار و رویدادها      (جلسه هماهنگي مديران مراکز آموزشي ، فرهنگي و ورزشي تابعه شرکت تأمين نيروي انساني و خدمات پشتيباني بانک مسکن در مشهد مقدس برگزار شد)   
نسخه قابل چاپ معرفی به دوستان
آرشیو اخبار :  
فروردین
اردیبهشت
خرداد
تیر
مرداد
شهریور
مهر
آبان
آذر
دی
بهمن
اسفند
اشتراک گذاری در Face Book  اشتراک گذاری در twitter  اشتراک گذاری در Google Reader  اشتراک گذاری در Digg
(جلسه هماهنگي مديران مراکز آموزشي ، فرهنگي و ورزشي تابعه شرکت تأمين نيروي انساني و خدمات پشتيباني بانک مسکن در مشهد مقدس برگزار شد)
1395/08/19

     در روز پنج شنبه مورخ 1395/08/13 همايش مديران مراکز آموزشي ، فرهنگي و ورزشي تابعه شرکت تأمين نيروي انساني و خدمات پشتيباني بانک مسکن با حضور اعضاي هيأت مديره و مديرعامل شرکت و مديريت شعب (استان خراسان رضوي) و معاون و مديران دفتر مرکزي در مشهد مقدس و در محل  هتل سلام برگزار گرديد.در اين همايش بعد از تلاوت آياتي چند از قرآن مجيد ،آقاي سهراب ارجمند  مدير هتل سلام ضمن خوشامدگويي به حضار ، گزارشي از فعاليت هاي انجام شده در سال گذشته و همچنين درصد ميزان پذيرش مسافر و وضعيت و نحوه فعاليت هتل ها در شهر مشهد ارائه و در ادامه به ضرورت بازسازي هتل جهت حفظ و تأمين آراستگي و امکان ارائه خدمات مطلوب به کارکنان و خانواده محترم آنان و ديگر مسافرين تأکيد کردند.

    در ادامه اين جلسه آقاي ابوالفضل مهران مدير شعب بانک مسکن در استان خراسان رضوي ضمن عرض خيرمقدم به حضار در جلسه از زحمات انجام شده در مراکز جهت ارائه خدمات مطلوب به کارکنان بانک و خانواده محترم آنان تشکر کرده و آمادگي مديريت را جهت رفع مشکلات احتمالي موجود  و همکاري در انجام تعميرات در هتل سلام و زائرسرا اعلام کردند.

    سپس آقاي محمد حسن مهدوي نايب رئيس هيأت مديره شرکت طي سخناني ابتدا مراتب تشکر مديرعامل محترم بانک مسکن از زحمات  و فعاليت هاي مديران و پرسنل مراکز رفاهي را ابلاغ نموده و در ادامه ضمن تأکيد بر گسترش روابط و ارتباطات مراکز بر لزوم آموزش موثر پرسنل جهت افزايش توانمندي آنان در ارائه خدمات مورد انتظار در مراکز سفارش کرده و در ادامه به اهميت برخورداري مديران از ويژگي و مهارت هاي هشت گانه در مراکز از قبيل : خلاقيت ، نظم فکري ، صبوري ، خودکنترلي ، رقابت پذيري ، مشتري مداري، اهل تحليل و مشورت ، صرفه جويي و.... اشاره و بر ضرورت کسب و ارتقاء اينگونه مهارت ها توسط مديران تأکيد کردند.

   در ادامه آقاي اميرحسين رضائيان عضو محترم هيأت مديره شرکت طي سخناني با اعلام اينکه مراکز آموزشي ، فرهنگي و ورزشي به منزله ويترين بانک هستند بر ضرورت تأمين انتظارات و پاسخگويي به موقع و مناسب مراکز به کارکنان و خانواده هاي آنان و همچنين اعمال صرفه جويي در هزينه ها در بخش هاي مختلف تأکيد نمودند.

    در بخش دوم اين جلسه آقاي نريمان جهانبخش مديرعامل شرکت ضمن اشاره به عملکرد و دستاوردهاي قابل توجه در دو ساله اخير فعاليت شرکت، اهداف برگزاري اين جلسه را ايجاد تبادل نظر و هماهنگي بيشتر و تشريح روش هاي اجرايي جديد و بوجودآوردن تحرک مضاعف در مراکز و ... اعلام و تاکيداتي را در خصوص ارائه آموزش هاي کاربردي به پرسنل ، تشکيل گروه هاي بازاريابي در مراکز، اتخاذ راهکارهاي مناسب جهت افزايش درآمد ها و کاهش هزينه ها ، ايجاد ارتباطات موثر با واحدهاي مختلف بانک ، کنترل و نظارت همه جانبه مديران بر عملکرد هاي گوناگون مراکز آموزشي ، ورزشي و اقامتي و.... را يادآور شدند و تأکيد کردند که هدف نهايي مديران مراکز بايد جلب و تأمين رضايت حداکثري ذينفعان اصلي (بانک ، کارکنان بانک و شرکت ) باشد.

    سپس آقاي فرزاد صلواتي معاون شرکت نسبت به تشريح گزارش هاي تحليلي توزيع شده در جلسه در خصوص اختصاص بودجه اضافه کار پرسنل ، هزينه دستمزد کارگران روزمزد و  همچنين جداول آناليز تعيين  نرخ فروش غذا در مراکز مختلف پرداخت و تأکيدات ابلاغي قبلي در خصوص لزوم کنترل هزينه هاي جاري ، اداري و پرسنلي ، برنامه ريزي جهت استفاده به موقع پرسنل از مرخصي استحقاقي ، رعايت ضوابط و مقررات و....را يادآور و در خاتمه عملکرد مراکز را در 9 ماهه اول سال مالي و ميزان تحقق اهداف را مورد بررسي قرارداده و حسب مورد سفارش هاي لازم را اعلام کردند.

   در ادامه جلسه آقايان نقيبي و هاشمي به ترتيب مدير فني و پشتيباني و رئيس حسابداري شرکت تأکيدات لازم را در بخش هاي مربوط به حوزه فعاليت خويش ارائه نمودند.

 

 

 

      در بخش پاياني  مديران مراکز هر کدام با تبيين و گزارش فعاليت هاي مراکز تابعه خود در بخش هاي مختلف ، درخواست ها و نيازمنديهاي خود را اعلام و حسب مورد پيشنهادهايي در مورد گروه بازاريابي ، آموزش پرسنل ، مديريت ارتباط با مشتريان CRM ، تبليغات ، بهبود نظام بهره وري ، امکان بازديد از واحدهاي مشابه در عرصه کسب و کار جهت کسب تجارب ، ايجاد اتاق فکر ،... را جهت ايجاد زمينه به منظور گسترش و ارائه خدمات مناسب و متنوع را با هدف تأمين رضايت ذينفعان اصلي را ارائه نمودند که مقرر شد موارد توسط شرکت بررسي و حسب مورد اقدام لازم در اين خصوص انجام گيرد.

     در خاتمه اين جلسه جمع بندي کاملي از مطالب مطروحه توسط معاونت شرکت آقاي صلواتي ارائه و مقرر گرديد که متعاقب آن                  جمع بندي ها و تأکيدات لازم کتباً به مراکز ابلاغ گردد و با توجه به استقبال مديران از تشکيل اين جلسه مقرر شد که در مقاطع خاص اينگونه جلسات در ديگر مراکز تابعه شرکت نيز برگزار گردد.

    شايان ذکر است بعد از اتمام جلسه مديران مراکز فوق از بخش هاي مختلف هتل سلام و زائرسرا مشهد بازديد نموده که حسب مورد توضيحات لازم توسط مديران ذيربط ارائه گرديد. 

1 / 1 / 364.95 kb / 
2 / 2 / 437.72 kb / 
3 / 3 / 269.94 kb / 
4 / 4 / 280.18 kb / 
5 / 5 / 283.43 kb / 
 
خدمات شرکت نقشه سایت آرشیو مقاله ها آرشیو اخبار تماس با ما
کلیه حقوق سامانه متعلق به شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن می باشد