درباره ما
خدمات شرکت
موضوع فعالیت شرکت عبارت از اقدام ، ایجاد و اداره مجتمع های خدماتی و واحدهای تفریحی و اقامتی وپذیرائی و انجام کلیه امور خدماتی به معنای عام آن ( اعم از خدماتی ، اداری ،اجتماعی ، امور هتلداری بطور کامل شامل هتل ، ویلا و زائرسرا چه آنکه اماکن به شرکت تعلق داشته باشد و چه آنکه بهره برداری و اداره آنها به شرکت واگذار گردد.)
همچنین ایجاد و اداره بهره برداری از مجتمعهای خدماتی ، تفریحی ، اقامتی و پذیرائی ، انجام خدمات حمل و نقل درون شهری و قبول و انجام خدمات سرویس دهی وامور نظافتی و بهداشتی و نگهداری محوطه و فضاهای سبز و انجام خدمات مورد نیاز سازمانها و بانکها از قبیل : انبارداری،مخابراتی،ارزیابی مطالبات،تایپ و تکثیر و بطور کلی قبول و انجام هر اقدام و عملی که تحت عنوان عام خدمات قرار میگیرد. همچنین خرید و فروش و واردات و صادرات تجهیزات و امکانات مربوط به موضوع شرکت و سرمایه گذاری در شرکتهای مرتبط با موضوع از طریق تاسیس شرکتهای جدید یا خرید و فروش سهام شرکتهای موجود. مطابق مصوبه صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده نورخ 15/10/1388 به موضوع شرکت ،احداث مجتمع های فرهنگی آموزشی ورزشی از طریق شرکت و یا انعقاد قراردادهای مشارکتی و سرمایه گذاری با اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی و خرید و فروش صادرات نو واردات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی و صنعتی و خدماتی و اقلام مصرفی مجاز شرکت و نیز اشتغال به هر امری قانونی جهت نیل به اهداف شرکت در زمینه موضوع فعالیت شرکت.
شرکت در مناقصات و مزایده های بخش دولتی و خصوصی داخلی و خارجی با رعایت قوانین موضوعه انعقاد قرارداد مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی در موضوع فعالیت شرکت ، انجام فعالیتهای تجاری ،اقتصادی، ساختمانی، فنی، برق، تاسیسات، قبول و انجام خدمات درون شهری شامل فضای سبز، اصلاح معابر، زیباسازی محیط و سازه های شهری مبلمان شهری، نظافت و روفت و روب معابر و اماکن دولتی و غیر دولتی ، یازسازی و بهینه سازی و زیبا سازی و روفت و روب نمای برجهای شهری از طریق مشارکت در مناقصات و مزایده ها و یا انعقاد قرارداد و مشارکت یا سرمایه گذاری و انجام کلیه خدمات اداری مجاز از قبیل بایگانی تحصیلداری ، اضافه گردیده است.بنابراین عمده فعالیت شرکت ، از طریق تامین نیروی انسانی مورد نیاز ادارات و مدیریتهای شعب بانک مسکن و نیز شرکت های گروه سرمایه گذاری مسکن و همچنین ارائه خدمات به میهمانان مجتمع های فرهنگی ، اقامتی و تفریحی بانک ( که از طریق اجاره در اختیار این شرکت قرار گرفته اند ) انجام پذیرفته است .
به طور کلی فعالیت شرکت به شرح زیر میباشد :
تامین نیروی انسانی مورد نیاز بانک مسکن و شرکت های سرمایه گذاری مسکن و سایر موسسات .
بهره برداری و اداره مراکز رفاهی بانک مسکن .
پیام مدیر عامل
سلام علیکم
     احتراماً ضمن عرض سلام و آرزوی سلامتی و توفیقات مستمر هموطنان عزیز در سراسر میهن اسلامی، ابتدا اجازه می خواهم که درخصوص معرفی شرکت مواردی را به شرح زیر تقدیم حضور نمایم:
    شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی از مجموعه شرکت های وابسته بانک مسکن    می باشد که وظایف اصلی آن تامین نیروی انسانی مورد نیاز بانک  و شرکت های تابعه در بخش های مختلف خدماتی، مدیریت و اداره مراکز آموزشی و ورزشی و رفاهی در اختیار وهمچنین ارائه انواع خدمات فنی و پشتیبانی به بانک می باشد، که مرور این وظایف بیانگر نقش قابل توجه شرکت در چرخه فعالیت های بانک مسکن می باشد.
  لذا برای انجام این امور مهم برنامه ریزی کاملی با توجه به انتظارات و ظرفیت های موجود انجام و بر این اساس نسبت به طراحی وتدوین "نقشه راه شرکت" با لحاظ بیانیه ماموریت، چشم انداز، ارزش­ها اقدام گردیده است که در حال حاضر با مساعدت مدیران عالیمقام بانک مسکن، حمایت های هیات مدیره شرکت و با کوشش مجموعه مدیران و کارکنان برنامه های تنظیمی در حال اجرا می باشد که ماحصل آن گسترش وتنوع سازی خدمات شرکت، اصلاح ساختار سازمانی، اجرای سیستم مدیریت کیفیت واخذ گوهینامه ISO9001:2008  و تعیین خط مشی کیفیت در این بخش، راه اندازی وب سایت شرکت به نشانی : www.hrhs.ir ، برگزاری دوره های آموزشی برای پرسنل شاغل شرکت در بانک، انجام تعمیرات اساسی در مراکز فوق الذکر، ایجاد امکان پرداخت تسهیلات مسکن به پرسنل، ایجاد نظام پرداخت حمایتی و انگیزشی برای پرسنل و... می باشد.
  درخاتمه یادآور می شوم که با عنایت خداوند متعال و کوشش مستمر بیش از 2200 نفر پرسنل شاغل شرکت در شبکه گسترده بانک و مراکز و...  این شرکت مصمم می باشد تا همچنان با تداوم برنامه های اثربخش و گسترش فعالیت ها و خدمات خویش ترتیبی اتخاذ نماید که موجبات رضایت ذینفعان اصلی شرکت از هر نظر تامین گردد.(انشاءالله)

مدیرعامل
درباره شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن
تاریخچه
شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن به صورت سهامی خاص تاسیس شده و در تاریخ 1383/08/03 طی شماره 232902 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسیده است .
بیانیه ماموریت
شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن پیشرو در ارائه انواع خدمات مورد نیاز بانک مسکن و کارکنان آن ، با استفاده از روشهای نوین علمی و عملی و روز دنیا و با تکیه بر کارکنان متعهد و نوآور ، همواره نسبت به توسعه کیفی و کمی خدمات خود اقدام نموده تا بدین وسیله در کسب و کار خود به موفقیت رسیده و منافع تمامی ذینفعان را تامین نماید .
چشم انداز
افزایش صد درصد ارزش افزوده با برخورداری از پتانسیل مناسب شرکت و ارائه خدمات به کارکنان بانک به عنوان ذینفعان اصلی و توسعه ارائه خدمات به بخش خصوص تا پایان سال 1397 .
ارزش ها
خلاقیت ، نوآوری ، صداقت ، سخت کوشی و پایبندی به اصول اخلاقی . 
کسب حداکثر رضایت و ایجاد روابط عمیق با مشتریان ( ایجاد فرهنگ مشتری محوری ) 
بهبود و ارتقای بهره وری ( افزایش درآمد و کاهش هزینه )
رعایت حقوق مشتریان ، کارکنان و سهامداران
پایبندی به قوانین و مقررات داخلی و بین المللی 
تشویق و ترویج کار گروهی و تلاش فردی کارکنان در جهت دستیابی به چشم انداز و اهداف شرکت 
آموزش مستمر و تربیت نیروی انسانی با کیفیت و توانمند 
استفاده از تبلیغات مبتنی بر واقعیت 
تقدیرنامه ها
-
-
انتخاب مدير هتل سلام مشهد به عنوان چهره ماندگار مديريت ايران
-
-
-
-

شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن

خط مشی کیفیت

 شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن با هدف تأمین منابع انسانی مورد نیاز بانک، مدیریت مراکز رفاهی و ارائه خدمات پشتیبانی،ارتقاء کیفیت خدمات و همچنین افزایش سطوح رضایت هرچه بیشتر سهامداران، کارکنان بانک، مشتریان و کلیه ذینفعان، خود را متعهد می داند در راستای تحقق آرمانها و رسالت والای بانک مسکن بر پایه ارزشهای دینی، ملی، اجتماعی و سازمانی، به عنوان یک پشتیبان، همراه و حمایتگر در ایجاد هماهنگی، توسعه و پیشبرد راهبردها و نقشه راه بانک، خدمات خود را به نحوی ارائه نماید که نیازهای پشتیبانی، لجستیک، فنی ، رفاهی ، فرهنگی و ورزشی بانک را شناسایی و برای برآورده ساختن آنها در هر حوزه و سطح،  برنامه ریزی  های لازم را به عمل آورد و با اجرای اثربخش و دقیق آن و بهره گیری از منابع ، امکانات و نیروهای توانمند خود به عنوان ارزشمندترین سرمایه، بهترین و شایسته ترین خدمات را به مشتریان خویش عرضه نماید.

لذا بمنظوردستیابی به مقاصد فوق محورهای زیر را سرلوحه خود قرار داده است:

  شناسایی نیازهای مربوط به نیروی انسانی و انواع خدمات مورد نظر ادارات مرکزی بانک و مشتریان و تلاش در جهت پاسخگویی به آنها؛

  درک و رعایت کلیه الزامات قانونی، مقررات و استانداردهای ملی و بین المللی؛

  توانمندسازی و توسعه منابع انسانی به منظور افزایش سطح مهارت آنان به عنوان ارزشمندترین منابع؛

  ارائه انواع خدمات پشتیبانی، رفاهی، اقامتی و فرهنگی با بالاترین سطح کیفیت؛

  افزایش اثر بخشی فرآیندهای سیستم مدیریت کیفیت و بهبود مداوم آنها؛

به منظور دست یافتن به موارد فوق فرآیندهای "شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن" منطبق با استاندارد بین المللی ISO9001:2008 استقرار یافته و براین اساس اهداف کیفیت تدویــن گردیده اند. کلیه کارکنان شرکت موظفند ضمن درک خط مشی کیفیت، انواع نیازهای خدماتی و پشتیبانی بانک و الزامات قانونی مربوطه، نسبت به انجام امور محوله در حیطه عملکرد خود به نحوی کوشا و مسئولانه عمل نمایند.

نماینده مدیریت در سیستم مدیریت کیفی تضمن تلاش در جهت حفظ و نگهداری سیستم و نظارت بر عملکرد، میزان اثر بخشی آن را درمقاطع زمانی مقتضی و در جلسات بازنگری مدیریت به اینجانب گزارش نموده تا اقدامات لازم در راستای ارتقاء اثر بخشی سیستم مدیریت کیفیت، بهبود مداوم و افزایش بهره‌وری در محیطی یادگیرنده و پویا، صورت پذیرد.

    بدیهی است در صورت لزوم به منظور اطمینان از حصول نتایج و دستاوردهای مورد انتظار، خط مشی کیفیت مورد بازنگری قرار می گیرد.

 

مدیرعامل

نریمان جهانبخش